apstatyba.lt – specializuotas tinklalapis, skirtas statybos verslo atstovams ir visiems, besidomintiems statybų rinkos aktualijomis

Vonios kambario interjero dizaino tendencijos ir ateitis

Vonios kambario interjero dizaino tendencijos ir ateitis Vonios kambario interjero dizaino tendencijos ir ateitis

Vonios kambarys keičiasi. Ir keičiasi neatpažįstamai. „Muresta įmonių grupė“ jau daugiau nei 20 metų Lietuvoje pristatanti ir prekiaujanti žinomiausia ir kokybiškiausia Europos santechninės keramikos, įrangos ir keraminių plytelių gamintojų produkcija, padeda atsakyti į klausimą - kokio vonios kambario vartotojai nori šiandien ir apie kokį svajoja rytoj?

Remiantis vokietijos santechninės keramikos kompanijos „Villeroy & Boch“ pristatyta aktualiausių vonios kambario tendencijų analize ir Švedijos kompanijos „Gustavsberg“ atlikta švedų apklausa, mes turime šiuos atsakymus:
 
Vis dažniau ir daugiau žmonių su mintimi „Noriu pailsėti ir atsipalaiduoti“ užsuka į vonios kambarį. Ne tik nusiprausti ar išsivalyti dantų, bet ir pabūti su savimi. Nieko keisto, kad pusė apklaustų švedžių vonios kambaryje mieliau laiką leistų vienos paskendusios savo mintyse ir muilo putose, ir tik viena iš dešimties – su savo partneriu... Tokios keramikos kolekcijos kaip „Vivia“ patvirtina, kad vartotojams reikalinga funkcionali, estetiška keramika, įranga ir baldai.


Vonios kambario interjero dizaino tendencijos ir ateitis
 
Iki šiol vonios kambaryje karaliavo balta spalva. Tačiau baltos spalvos dominavimo era eina į pabaigą. Tai nereiškia, kad balta apskritai išnyks iš vonios kambario. Tiesiog vartotojai vis drąsiau renkasi ir ryškesnes spalvas. Net trečdalis apklaustų švedų savo vonios kambariui nebūtinai rinktųsi baltas blizgias plyteles. Nors vis daugiau vartotojų pirmenybę teikia pastelinių spalvų deriniams, savo vietą atranda ir tokios ryškios spalvos kaip geltona, žalia ar mėlyna. Net dešimtadalis apklaustų 18-29 metų švedų teigė, jog savo vonios kambaryje rinktųsi ir... juodos spalvos keramiką. Rimtai? Taip. „Gustavsberg“ jau pristatė unikalią juodos spalvos keramikos kolekciją „Estetic“.

Vonios kambario interjero dizaino tendencijos ir ateitis
 
Ši tendencija tik skamba keistai. Dar prieš keletą dešimtmečių vonios kambarys buvo tarsi atskiras pasaulis. Tačiau pradėjus nykti riboms tarp atskirų namų zonų ir vonios kambarys tampa jaukiu poilsio prieglobsčiu. Išskirtinį jaukumą vonios kambaryje kuria natūralaus medžio lukšto ar blizgių fasadų baldai, atsiranda paveikslų ir augalų, o ir vonių, praustuvų formos darosi vis plastiškesnės, skulptūriškesnės.
 
 
Vonios kambario interjero dizaino tendencijos ir ateitis
 
 
Panašu, kad pasaulis jau susitaikė, kad net trys ketvirtadaliai gyventojų po kelių dešimtmečių gyvens miestuose. Vadinasi, ne visi galės turėti erdvius vonios kambarius ar net kelis. Vienas didžiausių santechninės keramikos ir įrangos, vonios baldų gamintojų iššūkių – kaip užtikrinti vartotojams jaukumą ir komfortą vos keliuose kvadratiniuose metruose. Išeitis - daugiafunkcinis dizainas ir, jei reikia, ir nestandartiniai išplanavimo sprendimai (kolekcijose „Architectura“ ar „O.novo“). O svarbiausia - jokių kompromisų su funkcionalumu ir kokybe.
 
 
Vonios kambario interjero dizaino tendencijos ir ateitis
 
Vienodų vonios kambarių nebūna. Skiriasi jų dydžiai, išplanavimas, kuriuos diktuoja individualūs vartotojai poreikiai. Dar prieš gerą dešimtmetį įsirenginėjant vonios kambarį tekdavo taikytis prie praustuvo ar vonios išmatavimų, nes kitokių tiesiog nebūdavo... Technologijos stipriai pažengė į priekį, todėl į klausimą „Ar turite?“ santechninės keramikos ir įrangos gamintojai atsako: „O ko reikia“. Skirtingų išmatavimų, pastatomi arba pakabinami praustuvai, ne tik vienviečiai, bet ir dviviečiai, skirtingų dydžių vonios ir dušo padėklai... Pasirinkimas gali ne tik nustebinti, bet ir sugluminti, todėl labai svarbu pirmiausia išsiaiškinti savo poreikius, norus ir svajones.
 
Vienas iš penkių švedų vonios kambarį valo kas antrą savaitę, o ketvirtadalis 18-29 metų jaunuolių norėtų tai daryti dar rečiau. Tarkim, unitazai, su „Villeroy& Boch“ sukurta technologija „Direct Flush“ neturi įprastos vandeniui tekėti skirtos briaunos, kur kaupiasi nešvarumai, todėl valymas yra žymiai paprastesnis ir efektyvesnis, o sunaudojamo vandens kiekis gerokai sumažėja - iki 4,5 litro.

Norintiems naujausias vonios kambario tendencijas apžiūrėti iš arčiau, kviečiame į „Muresta įmonių grupės“ salonus. Visuose salonuose dirba profesionalūs konsultantai ir dizaineriai, kurie ne tik suteiks visą reikalingą informaciją, bet ir padės suprojektuoti Jūsų svajonių vonios kambarį.

„Muresta įmonių grupės“ kiekvienas salonas pasižymi savita ir aiškia koncepcija, erdviomis ir gausiomis ekspozicijomis, naujausiomis, įdomiausiomis santechninės keramikos, įrangos, dekoratyvinių plytelių bei šildymo produktų kolekcijomis.

Daugiau informacijos:

infopuslapis

Pasidalink: